Påmeldingsdato: 27. mar. 2022

0 mottatte kommentarer
0 beste svar

Kirsti Kjeldahl Mørkved

Oppvokst i Lofotens overveldende natur, omgitt av kunstnere og kunstelskere. Har alltid tegnet og malt. Etterhvert som det ble mer rom for hobbyen, gikk jeg på 1990-tallet i gang med kurs, bla kunsthistorie, og malekurs hos Rigmor Nonstad i Steinkjer. Senere år har det bl.a. blitt årskurs i kunsthistorie (Alicia ArtTrotter) og årskurs i abstrakt akryl (Lena Andersen). For tiden blir det mest akrylmaling og tegning med kull, men også blanding av teknikker.

Jobber stadig videre med det abstrakte, men maler likevel ofte inn mennesker, dyr, og annen natur.

Var medlem av Ranheim Maleforening fra 2017 og fram til R’Øst Maleforening ble etablert i 2021. Her har vi et morsomt og kreativt fellesskap der vi lærer av og inspirerer hverandre. Det blir ofte spennende resultater!

Profil: Members_Page

Kirsti Kjeldahl Mørkved