Påmeldingsdato: 23. mar. 2022

0 mottatte likes
0 mottatte kommentarer
0 beste svar

Jeg startet som 25-åring med oljemaling og tok etter hvert et tegnekurs. Så ble malingen satt på vent i flere år. I 2011-2012 tok jeg semesterkurs hos billedkunstner Ann Kristin Myrseth på Kunstnerskolen på Rotvoll. Så var jeg medlem i Ranheim maleforening i perioden 2018 - 2021.

Så etablerte jeg høsten 2021 R`øst Maleforening, der felleskap og videre utvikling gir dobbel glede og inspirasjon. Jeg har gjennomført et årskurs hos kunstnerekteparet Agita og Bjørn Egelandsdal og går nå videre på kunstnerveien 2024 hos dem. Jeg maler mest figurativ, men også abstrakt med akryl på lerret. Gjør bruk av pensel / palettkniv samt div medium og teknikker. Mitt ønske er å formidle både gammelt og nytt med bildene og deltar på utstillinger.

Har også utført skisser til bokprosjekt.

Profil: Members_Page

Laila Berg Nesset